საპრენტეზიო განაცხადი

ამ გვერდზე შეგიძლია იხილო მომხმარებელთა პრეტენზიების მიღებისა და განხილვის პროცედურა, პრეტენზიის დაკვალიფიცირების კრიტერიუმები და საპრეტენზიო განაცხადი

აღწერა:

ალდაგში ჩვენ ვაფასებთ ჩვენს მომხმარებლებს და ვცდილობთ უზრუნველყოთ საუკეთესო სერვისი ნებისმიერ დროს. ჩვენ გვესმის, რომ ზოგჯერ შეიძლება წარმოიშვას პრობლემები ან შეშფოთება და ჩვენ აქ ვართ მოსასმენად. ეს გვერდი ეძღვნება ნებისმიერი საჩივრის განხილვას და გადაჭრას, რომელიც შეიძლება გქონდეთ ჩვენს პროდუქტებთან ან სერვისებთან დაკავშირებით.

ჩვენ გვჯერა, რომ ღია კომუნიკაცია არის პრობლემების ეფექტურად გადაჭრის გასაღები. თუ თქვენ წააწყდით რაიმე სირთულეს ან თუ არის ჩვენი სერვისების ასპექტი, რომელიც არ აკმაყოფილებდა თქვენს მოლოდინს, გირჩევთ, შეგვატყობინოთ. თქვენი გამოხმაურება გვეხმარება გაუმჯობესების სფეროების იდენტიფიცირებაში და საშუალებას გვაძლევს გავაუმჯობესოთ თქვენი საერთო გამოცდილება ალდაგთან.

ჩვენი ერთგული მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდი მზად არის დროულად გამოიძიოს და განიხილოს თქვენი საჩივრები. გარწმუნებთ, რომ თქვენი შეშფოთება განიხილება მაქსიმალური სიფრთხილით და ყურადღებით, რათა უზრუნველყოს სამართლიანი და დამაკმაყოფილებელი გადაწყვეტა.

ინფორმაცია

ინფორმაცია

პრეტენზიის განხილვის შედეგის მიღება

პრეტენზიის განხილვის შედეგის მიღება