თუ დახმარება გჭირდება, აქ იპოვი პასუხებს ყველაზე ხშირად დასმულ კითხვებზე
ავტოსაგზაო შემთხვევის დროს, როდესაც ავტომობილი სერვისცენტრში აღდგენას საჭიროებს, ალდაგი გაძლევთ ალტერნატიული ავტომობილით სარგებლობის შესაძლებლობას.
ავტომობილის ჩანაცვლების სერვისით სარგებლობა მომხმარებელს წლის განმავლობაში 14 დღით შეუძლია. თუ მომხმარებელს მოკლე ვადით დასჭირდა აღნიშნული სერვისით სარგებლობა, დარჩენილი დღეების გამოყენება სხვა სადაზღვევო შემთხვევის დროს შეუძლია.
თუ დაზღვეული ავტომობილის ღირებულება მერყეობს 8000$-დან 20 000$-მდე ჩანაცვლება მოხდება Toyota corolla-ს მარკის ან მასთან გათანაბრებული კლასის ავტომობილით, ხოლო თუ ღირებულება აღემატება 20 000$ -ს, ჩანაცვლება მოხდება Hyundai Tucson-ით ან მასთან გათანაბრებული კლასის ავტომობილით.
გაუთვალისწინებელი შემთხვევების დროს, მოულოდნელი ფინანსური ხარჯების თავიდან აცილების მიზნით.
სამოგზაურო დაზღვევით სარგებლობა შესაძლებელია მსოფლიოს ნებისმიერ ქვეყანაში
სახელმწიფო, ვაზის კულტურის დაზღვევის 70% ასუბსიდირებს
ავარიული სტატუსის მქონე ბინა, კერძო სახლი, რომელიც არ გამოიყენება საცხოვრებელი მიზნებისთვის.
დიახ, შესაძლებელია
ამ სამი დაფარვიდან ნებისმიერის დამატება შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ყიდულობთ ძირითადი ქონების დაზღვევას (კარკასს, რემონტს, შიგთავსს)
სადაზღვევო ხელშეკრულება იდება 1 წლის ვადით.
სადაზღვევო პრემიის გადახდა შეგიძლიათ ერთიანად, კვარტლურად ან 6 თვეში ერთხელ.
შეგიძლიათ დააზღვიოთ სხვის საკუთრებაში არსებული სახლი, თუ გექნებათ ნებართვა მესაკუთრისგან.
სადაზღვევო თანხა ჩაირიცხება მოთხოვნილი დოკუმენტაციის წარდგენიდან 10 დღეში
სარემონტო სამუშაოების მიმდინარეობისას სახლს ვერ დააზღვევთ. თუმცა, როცა დაასრულებთ, შეგიძლიათ მაშინვე მოგვმართოთ.
დასაზღვევი ქონების მშენებლობა დასრულებული უნდა იყოს. შესაძლებელია ისეთი ქონების დაზღვევაც, რომელიც დასრულებულია, მაგრამ ამონაწერში ფიქსირდება როგორც მშენებარე.
სადაზღვევო პოლისის გაუქმება შესაძლებელია, თუ მისი მოქმედება ძალაში შესული არ არის.
პოლისის შეძენა შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ იმყოფებით საქართველოში.
ფრანშიზა არის თანხის ის მინიმუმი, რასაც თქვენ გადაიხდით სადაზღვევო შემთხვევის დადგომისას, დანარჩენ თანხას კი ალდაგი აგინაზღაურებთ.
გასათვალისწინებელია გადარჩენის პერიოდი და მოცდის პერიოდი. გადარჩენის პერიოდი - კრიტიკული დაავადებების დაზღვევის არსი მგომარეობს იმაში, რომ შეძლოთ ისარგებლოთ კრიტიკული დაავადებების დაზღვევის დროს მიღებული თანხით. ამისთვის საჭიროა თითოეული დაავადების დიაგნოზის დასმიდან გარკვეული პერიოდის გასვლა. მოცდის პერიოდი - დაზღვევის შეძენისას ამოქმედდება 90 დღიანი მოცდის პერიოდი. ამ პერიოდის განმავლობაში დამდგარ შემთხვევაში ანაზღაურება არ გაიცემა. მოცდის პერიოდი არ ვრცელდება უბედურ შემთხვევებზე (იგულისხმება მოულოდნელი, თვალსაჩინო, გარეგანი ძალების ზემოქმედების შედეგად, დამდგარი სხეულის დაზიანების შემთხვევა).
დაზღვევის შეძენისას ამოქმედდება 90 დღიანი მოცდის პერიოდი. ამ პერიოდის განმავლობაში დამდგარ შემთხვევაში ანაზღაურება არ გაიცემა. მოცდის პერიოდი არ ვრცელდება უბედურ შემთხვევებზე (იგულისხმება მოულოდნელი, თვალსაჩინო, გარეგანი ძალების ზემოქმედების შედეგად დამდგარი გარდაცვალების შემთხვევა).
თუ ექიმი დაგისვამთ კრიტიკული დაავადების დიაგნოზს, 24 საათში გვატყობინებთ და თანხა გერიცხებათ ერთიანად, პირად საბანკო ანგარიშზე, დიაგნოზის დადასტურების და გადარჩენის პერიოდის გასვლის შემდგომ 10 დღეში.
ჯანმრთელობის დაზღვევის სახეობები ანაზღაურებს მხოლოდ უშუალოდ მკურნალობისთვის გაწეულ ხარჯებს. მაშინ როცა, კრიტიკული დაავადებების დაზღვევის შემთხვევაში, თქვენ იღებთ ერთიან თანხას, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ სურვილისამებრ.
კრიტიკული დაავადებების დაზღვევა დაზღვევის ისეთი სახეობაა, რომლის დროსაც იღებთ ერთიან თანხას მძიმე დაავადების გამოვლენის შემთხვევაში.
თანხის მოთხოვნა შეუძლია თქვენს მემკვიდრეს ან წინასწარ დასახელებულ პირს, რომლის ანგარიშზე თანხა აისახება გარდაცვალების დადასტურებიდან 10 დღეში.
სიცოცხლის დაზღვევა ითვალისწინებს თანხის გაცემას გარდაცვალების შემთხვევაში, ხოლო კრიტიკული დაავადებების დაზღვევის შემთხვევაში, სიცოცხლეშივე იღებთ ერთიან თანხას.
ჩვენი, როგორც სადაზღვევო ექსპერტების, რჩევა იქნება იფიქროთ ორივე ტიპის დაზღვევის შეძანაზე, რადგან რეალურად ეს ორი პროდუქტი ერთმანეთის შემავსებელია. ავიღოთ სიტუაცია, როცა მხოლოდ კრიტიკული დაავადებების დაზღვევა გაქვთ, რომელიც ფატალური შედეგით მთავრდება გადარჩენის პერიოდში. ასეთ შემთხვევაში, თქვენი ოჯახი, სარჩოს გარეშე დარჩენის საფრთხის წინაშე დგება. აქვე, გასათვალისწინებელია, რომ თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა შეიძინოთ კომბინირებული დაზღვევა. ამ პროდუქტის უპირატესობა ის არის, რომ ნაკლები საფასურის გადახდა მოგიწევთ, ვიდრე ამ ორი დაფარვის ცალ-ცალკე შეძენის შემთხვევაში.
ზოგადად, რაც უფრო ახალგაზრდა ხართ, მით ნაკლები თანხა გექნებათ გადასახდელი. თუმცა, ფასი ასევე დამოკიდებულია არჩეულ სადაზღვევო ლიმიტზე. აქედან გამომდინარე უმჯობესია დაზღვევა შეიძინოთ რაც შეიძლება დროულად და შეძენილი დაზღვევა იყოს მრავალწლიანი, რომ ასაკის მატებასთან ერთად არ მოგიწიოთ გაზრდილი საფასურის გადახდა.
ნაწილობრივი ზარალის შემთხვევაში, როცა მანქანა დაზღვეულია საბაზრო ღირებულებაზე ნაკლებად და ანაზღაურდება ზარალის ის ნაწილი რა პროპორციაშიც არის სადაზღვევო თანხა საბაზრო ღირებულებასთან. მაგ: 10 000$ ღირებულების მანქანა დაზღვეულია 5 000$-ად (ანუ, საბაზრო ღირებულების 50%). თუკი ზარალი დადგება 2 000$-ის ოდენობით, მაშინ ანაზღაურდება 1 000$ (2 000$-ის 50%), ხოლო თუ დამზღვევს აქვს შეძენილი ფრანშიზიანი პროდუქტი, ასანაზღაურებელ თანხას დააკლდება ფრანშიზის ოდენობაც.
ალდაგის სატარიფო სტრუქტურით, 2500$ არის დადგენილი მინიმალური სადაზღვევო თანხა, რა ფასშიც იზღვევა ავტომანქანა. აქედან გამომდინარე, თუ მომხმარებელს სურს ნაკლები ღირებულების მანქანის დაზღვევა, დავაზღვევთ ავტომობილს გამონაკლისის სახით საბაზრო ფასის შესაბამისად, თუმცა ის გადაიხდის 2500$-იანი მანქანის შესაბამის პრემიას.
გამომუშავებული სადაზღვევო პრემია - სადაზღვევო პერიოდის განმავლობაში კონკრეტული თარიღისთვის სადაზღვევო პერიოდის დასაწყისიდან ასეთ თარიღამდე განვლილი დროის მონაკვეთის პროპორციული პრემიის ოდენობა
მაგალითად: ვთქვათ თქვენს მიერ გადახდილი წლიური პრემია უდრის 400$-ს. დაზღვევიდან მე-6 თვეს გადაწყვიტეთ გაგეუქმებინათ სადაზღვევო ხელშეკრულება. ასეთ შემთხვევაში, გამოდის რომ 6 თვის მანძილზე თქვენი დაზღვევა იყო ძალაში და საჭიროების შემთხვევაში მზღვეველი აგინაზღაურებდათ ზარალს, შესაბამისად 6 თვის პროპორციული პრემია არ დაგიბრუნდებათ (ის უკვე გამომუშავებულია 200$).
რადგან გსურთ სადაზღვევო ხელშეკრულების გაუქმება და შემდეგი 6 თვის მანძილზე თქვენი დაზღვევა აღარ იქნება ძალაში, შესაძლებელია რომ გამოუმუშავებელი პრემია, იმ დროის პროპორციულად, რომლის მანძილზეც აღარ ისარგებლებთ დაზღვევით უკან დაგიბრუნდეთ ( გამოუმუშავებელი პრემია -200$). გამოუმუშავებელი პრემია არ ექვემდებარება დაბრუნებას იმ შემთხვევაში, თუკი ანაზღაურებულია, თუნდაც მინიმალური ოდენობის ზარალი.
მზღვევლი არ აანაზღაურებს პატრულის ჯარიმის თანხას. ანაზღაურებას ექვემდებარება, მხოლოდ უშუალოდ ზარალის ოდენობა.
პრემია უნდა დაიფაროს სრულად, თუკი მზღვეველი კომპანიის მხრიდან დამზღვევის სასარგებლოდ გაიცა ნებისმიერი ოდენობის ანაზღაურება.
იმ შემთხვევაში, თუ ალდაგში დაზღვეულ ავტომობილს მიაყენებენ ზიანს, ხოლო ბრალეული მხარე განსხვავდება დამზღვევისგან/უფლებამოსილი მძღოლისგან, ალდაგი დამზღვევს ზარალს სრულად უნაზღაურებს (მაშინაც კი თუ ფრანშიზიანი პროდუქტი აქვს შეძენილი). ამასთან, მზღვეველი დამზღვევისთვის ანაზღაურებულ თანხას ამოიღებს იმ ბრალეული მხარისგან, რომელსაც წარმოეშვა სამოქალაქო პასუხისმგებლობა, რომ აენაზღაურებინა მიყენებული ზიანით გამოწვეული ხარჯები.
პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა ან პასპორტი, ტექსპასპორტი, ვინ კოდი, მანქანის და მანქანის სალონის სურათები
ზარალის დროს ურეკავთ ალდაგის ქოლ-ცენტრს (2 444 999) და საპატრულო პოლიციას.
მესამე პირია ნებისმიერი ის პირი, რომელიც არ არის მზღვეველი ან დამზღვევი და არ მონაწილეობს მზღვეველსა და დამზღვევს შორის წარმოშობილ სამართლებრივ ურთიერთობაში. ამ განმარტების თანახმად, მესამე პირად ვერ ჩაითვლება უფლებამოსილი მძღოლი, დაზღვეული მანქანის მგზავრები, ოჯახის წევრები და პირველი რიგის ნათესავები, თანამშრომლები ან დაქვემდებარებულები.
მანქანის გაყიდვის შემთხვევაში, მანქანას დაზღვევა არ გადაჰყვება. მნიშვნელოვანია, რომ მანქანის გასხვისების ფაქტის შესახებ აცნობოთ კომპანიას.