ალდაგში მუშაობის დაწყებისას შენ გელის საინტერესო გარემო, სტაბილური და მზარდი შემოსავალი. კომპანია მუდმივად ზრუნავს თანამშრომლების პროფესიულ განვითარებაზე, სთავაზობს სხვადასხვა ტრენინგს, უზრუნველყოფს ჯანმრთელობის დაზღვევით. 

გაეცანი მიმდინარე ვაკანსიებს, დაინტერესების შემთხვევაში ატვირთე შენი რეზიუმე ან შეავსე სააპლიკაციო ფორმა. თუ შენი რეზიუმე აკმაყოფილებს ვაკანსიის ძირითად მოთხოვნებს, გაივლი შერჩევის ეტაპებს, რაც ვაკანსიის სპეციფიკის გათვალისწინებით შეიძლება იყოს ტესტირება, გასაუბრება, პრაქტიკული დავალება თუ სხვა. 

გახდი ალდაგის გუნდის წევრი!
 

ვაკანსიები

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს სტაჟირებას საცალო გაყიდვების დეპარტამენტში.  

ალდაგი პირველი ქართული სადაზღვევო კომპანიაა, რომელიც დღემდე ინარჩუნებს ლიდერობას ბაზარზე. ალდაგში დასაქმება საინტერესო და რაც მთავარია სტაბილურია, რასაც წლების განმავლობაში დაგროვებული გამოცდილება და ძლიერი კორპორატიული კულტურა განაპირობებს. 

ჩვენ გთავაზობთ:
•    თეორიულ და პრაქტიკულ ტრენინგებს სადაზღვევო საქმიანობის მიმართულებით და შესაბამის სერტიფიკატს;
•    თეორიულ და პრაქტიკულ ტრენინგებს გაყიდვების მიმართულებით; 
•    განვითარების და კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას; 
•    კლიენტებთან ურთიერთობის და კომუნიკაციის უნარების განვითარებას; 
•    პრეზენტაციის ჩატარების და საქმიანი მიმოწერის უნარ-ჩვევების განვითარებას; 
•    სტაჟირების პარალელურად, ყოველთვიური ანაზღაურების გამომუშავების შესაძლებლობას;
•    მეგობრულ ატმოსფეროს;
•    საინტერესო და აზარტულ სამუშაოს.


სტაჟირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში კომპანია გთავაზობთ დასაქმებას.  

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება;
•    კომუნიკაბელურობა;
•    ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
•    ენერგიულობა;
•    სისხარტე;
•    მიზანდასახულობა;
•    ორგანიზებულობა;
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

 

სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში."
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას სადაზღვევო შემთხვევების მენეჯერის მოპედით მოსიარულე ასისტენტის პოზიციაზე, სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების განყოფილებაში. 

აღნიშნული პოზიცია გულისხმობს დღის განმავლობაში სხვადასხვა სადაზღვევო შემთხვევების ადგილზე გასვლას, თბილისის მასშტაბით. მენეჯერის ასისტენტი ქალაქში გადაადგილდება კომპანიის საკუთარებაში არსებული მოპედით. 

სამუშაო გრაფიკი: 10:00-19:00 (კვირაში 4 დღე)  

ძირითადი მოვალეობები:

•    სადაზღვევო შემთხვევების ადგილზე გასვლა;
•    დაზიანებული ავტომობილების დასურათება;
•    კლიენტებისთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება და მორიგე მენეჯერთან გადამისამართება;
•    მორიგე მენეჯერების ასისტირება სადაზღვევო შემთხვევების რეგულირების დროს. 

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება;
•    A ან A1 კატეგორიის მართვის მოწმობის ქონა;
•    მოპედის ან/და სკუტერის მართვის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; 
•    კლიენტთა მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
•    სასურველია ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა. 

პიროვნული თვისებები:

•    კეთილგანწყობილი და თავაზიანი
•    ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული
•    კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარი
•    აქტიური მოსმენის უნარი
•    დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
•    სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას ავტო სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე, სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების განყოფილებაში.

სამუშაო ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ყაზბეგის გამზ. 25 
სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათი-პარასკევი) 

ძირითადი მოვალეობები:

•    ავტო სადაზღვევო შემთხვევების რეგულირების მიზნით სადაზღვევო შემთხვევების დადგომის დროს კლიენტებთან პირველადი კომუნიკაცია და საჭიროების შემთხვევაში, შემთხვევის ადგილზე გასვლა;
•    კლიენტისთვის შესაგროვებელი საჭირო დოკუმენტაციის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
•    შემთხვევის პირველადი შეფასება და გადაწყვეტილების მიღება ექსპერტის ჩართვის საჭიროებაზე;
•    საჭირო დოკუმენტაციის მიღების შემდეგ პირველადი ანგარიშის მომზადება  და სადაზღვევო შემთხვევების ბექ ოფისისთვის გადაცემა განსახილველად;
•    დოკუმენტაციის ჩაბარება, არასრული დოკუმენტაციის არსებობის შემთხვევაში მის სისრულეში მოყვანასთან დაკავშირებით ინფორმაციის მიწოდება; 
•    კლიენტისთვის კომპანიის მიერ მიღებული გადაწყვეტილების  მიწოდება, სადაზღვევო შემთხვევის აქტის გაცნობა და ხელმოწერის უზრუნველყოფა.

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
•    აუცილებელია სამუშაო გამოცდილება საბანკო ან სადაზღვევო სფეროში, კლიენტებთან ურთიერთობის/მომსახურების მიმართულებით; 
•    სასურველია სამუშაო გამოცდილება სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების მიმართულებით; 
•    მნიშვნელოვანია დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
•    ინგლისური და რუსული ენების საკმუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
•    B კატეგორიის მართვის მოწმობა. 

აუცილებელი უნარები:

•    დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
•    აქტიური მოსმენის უნარი
•    სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
•    კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი
•    აზროვნების სისხარტე
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული
•    ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული
•    კეთილგანწყობილი და თავაზიანი


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას ვიპ გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე, ვიპ გაყიდვების განყოფილებაში.


ძირითადი მოვალეობები:

•    საცალო და SME სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით სხვადასხვა კომპანიების მოძიება და მათთან მოლაპარაკების წარმართვა;
•    პოტენციური კლიენტებისთვის სადაზღვევო პროდუქტების შეთავაზება, პრეზენტაციის ჩატარება და კონსულტაციის გაწევა;
•    ყოველდღიურად ანგარიშის მომზადება გაყიდვების შესახებ.

ძირითადი  მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება, სასურველია ეკონომიკის/ბიზნესის/მარკეტინგის მიმართულებით;
•    აუცილებელია საბანკო ან/და სადაზღვევო სფეროში, გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
•    აუცილებელია ინგლისური ან/და რუსული ენების კარგად ცოდნა;
•    Microsoft Office პროგრამების კარგად ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

•    მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
•    დამარწმუნებელი კომუნიკაცია;
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
•    შედეგზე ორიენტირებული;
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას დაზღვევის უფროსი მენეჯერის პოზიციაზე, საცალო გაყიდვების დეპარტამენტში.

სამუშაო ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბერბუკის 1 (სპორტის სასახლის უკან)
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00

ძირითადი მოვალეობები:

•    საცალო სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით, სხვადასხვა გზებით პოტენციური კლიენტების მოძიება, შეხვედრების ორგანიზება და მოლაპარაკებების წარმოება;
•    SME სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით სხვადასხვა კომპანიების მოძიება და მათთან მოლაპარაკების წარმართვა;
•    არსებული კლიენტების მომსახურება, დაზღვევის განახლებების შეთავაზება;
•    ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება გაყიდვების შესახებ.

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება, სასურველია ეკონომიკის/ბიზნესის/მარკეტინგის მიმართულებით;
•    გაყიდვების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1-2 წლიანი გამოცდილება, სასურველია ფინანსურ სფეროში (ბანკში ან სადაზღვევო კომპანიაში) მუშაობის გამოცდილება;
•    რუსული ან ინგლისური ენის ცოდნა, მომხმარებლებთან კომუნიკაციის დონეზე;
•    საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

•    მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
•    შედეგზე ორიენტირებული;
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
•    მიზანდასახული.

 

სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში."

 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული კლიენტების მომსახურე მენეჯერის პოზიციაზე, კორპორატიული გაყიდვების დეპარტამენტში.

სამუშაო ადგილი: თბილისი,  ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი, 10:00 – 18:00

ძირითადი მოვალეობები:

•    პოტენციური კორპორატიული კლიენტების მოძიება;
•    სადაზღვევო მომსახურების გაცნობის მიზნით სხვადასხვა კომპანიებისთვის პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება;
•    პოტენციური კლიენტებისთვის კორპორატიული სადაზღვევო პროდუქტების შეთავაზება;
•    გაყიდვების გეგმების შესრულება;
•    კლიენტისთვის საჭირო დოკუმენტაციის დროულად მომზადების უზრუნველყოფა.

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით;
•    სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით;
•    ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა;
•    MS Office პროგრამების საბაზისო დონეზე ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

•    მოლაპარაკების წარმოების უნარი
•    პრეზენტაციის ჩატარების უნარი
•    ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი
•    მიზანმიმართული და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებული
•    ორგანიზებული


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას ალტერნატიული არხების გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე, სადისტრიბუციო არხების განვითარების განყოფილებაში.

სამუშაო ადგილი: თბილისი,  ბიძინა კვერნაძის 10 (სპორტის სასახლის უკან)
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი (10:00-18:00)

ძირითადი მოვალეობები:

•    საცალო სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით სხვადასხვა არხების მოძიება;
•    პოტენციურ პარტნიორ კომპანიებთან მოლაპარაკება და თანამშრომლობის პირობებზე შეთანხმება;
•    პოტენციური კლიენტებისთვის სადაზღვევო პროდუქტების შეთავაზება, პრეზენტაციის ჩატარება და კონსულტაციის გაწევა;
•    ყოველდღიურად ანგარიშის მომზადება გაყიდვების შესახებ.

ძირითადი  საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება;
•    აუცილებელია სადაზღვევო ან საბანკო სფეროში გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის 1-2 წლიანი გამოცდილება;
•    გეგმებთან მუშაობის გამოცდილება;
•    სასურველია ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა;
•    Microsoft Office პროგრამების კარგად ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

•    აქტიური;
•    მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
•    დამარწმუნებელი კომუნიკაცია;
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
•    შედეგზე ორიენტირებული;
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

 

ან
ან

სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას სამეურნეო სპეციალისტის პოზიციაზე, შესყიდვების განყოფილებაში. 

სამუშაო ადგილდებარეობა:  თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო განრიგი: ორშაბათი - პარასკევი, 10:00-18:00 

ძირითადი მოვალეობები:

•    ოფისებში სხვადასხვა სახის სამეურნეო სამუშაოების ჩატარება გაუმართაობების აღმოსაფხვრელად;
•    საჭიროების შემთხვევაში ინვენტარის ტრანსპორტირების უზრუნველყოფა;
•    ოფისების მომარაგება საკანცელარიო ნივთებით და ინვენტარით; 
•    დაზიანებული საავტომობილო ნაწილების სერვის ცენტრებიდან ტრანსპორტირება;
•    მცირე სამეურნეო შესყიდვების უზრუნველყოფა.   

ძირითადი  მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმმინისტრირების ან ტექნიკური მიმართულებით; 
•    აუცილებელია B კატეგორიის მართვის მოწმობა და ავტომობილის მართვის გამოცდილება;
•    საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა. 

პიროვნული უნარები:

•    მოწესრიგებულობა;
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    სწრაფად ათვისების უნარი;
•    დროის მართვის უნარი. 


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას ავტო სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე, ქ. ქუთაისში.

ძირითადი მოვალეობები:

•    ავტო ზარალების რეგულირების მიზნით სადაზღვევო შემთხვევების დადგომის დროს შემთხვევის ადგილზე გასვლა და კლიენტებთან შეხვედრა
•    კლიენტისთვის შესაგროვებელი საჭირო დოკუმენტაციის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება
•    შემთხვევის პირველადი შეფასება და გადაწყვეტილების მიღება ექსპერტის ჩართვის საჭიროებაზე
•    საჭირო დოკუმენტაციის მიღების შემდეგ პირველადი ანგარიშის მომზადება  და ზარალების ბექ ოფისისთვის გადაცემა განსახილველად
•    დოკუმენტაციის ჩაბარება, არასრული დოკუმენტაციის არსებობის შემთხვევაში მის სისრულეში მოყვანასთან დაკავშირებით ინფორმაციის მიწოდება. 
•    კლიენტისთვის კომპანიის მიერ მიღებული გადაწყვეტილების  მიწოდება, ზარალის აქტის გაცნობა და ხელმოწერის უზრუნველყოფა

ძირითადი  მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება;
•    აუცილებელია სამუშაო გამოცდილება კლიენტებთან ურთიერთობის/მომსახურების მიმართულებით; 
•    დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
•    MS Office-ის პროგრამების ცოდნა;
•    B კატეგორიის მართვის მოწმობა;
•    აუცილებელია საკუთარი ავტომობილის ყოლა.  

აუცილებელი უნარები:

•    დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
•    აქტიური მოსმენის უნარი
•    სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
•    კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი
•    აზროვნების სისხარტე
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული
•    ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული
•    კეთილგანწყობილი და თავაზიანი


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან