ალდაგში მუშაობის დაწყებისას შენ გელის საინტერესო გარემო, სტაბილური და მზარდი შემოსავალი. კომპანია მუდმივად ზრუნავს თანამშრომლების პროფესიულ განვითარებაზე, სთავაზობს სხვადასხვა ტრენინგს, უზრუნველყოფს ჯანმრთელობის დაზღვევით. 

გაეცანი მიმდინარე ვაკანსიებს, დაინტერესების შემთხვევაში ატვირთე შენი რეზიუმე ან შეავსე სააპლიკაციო ფორმა. თუ შენი რეზიუმე აკმაყოფილებს ვაკანსიის ძირითად მოთხოვნებს, გაივლი შერჩევის ეტაპებს, რაც ვაკანსიის სპეციფიკის გათვალისწინებით შეიძლება იყოს ტესტირება, გასაუბრება, პრაქტიკული დავალება თუ სხვა. 

გახდი ალდაგის გუნდის წევრი!
 

ვაკანსიები

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას დაზღვევის მენეჯერის პოზიციაზე, საცალო გაყიდვების დეპარტამენტში.

სამუშაო ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბერბუკის 1 (სპორტის სასახლის უკან)
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00; შაბათი 10:00-14:00

ძირითადი მოვალეობები:

•    საცალო სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით, სხვადასხვა გზებით პოტენციური კლიენტების მოძიება, შეხვედრების ორგანიზება და მოლაპარაკებების წარმოება;
•    SME სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით სხვადასხვა კომპანიების მოძიება და მათთან მოლაპარაკების წარმართვა; 
•    არსებული კლიენტების მომსახურება, დაზღვევის განახლებების შეთავაზება;
•    ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება გაყიდვების შესახებ.

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება, სასურველია ეკონომიკის/ბიზნესის/მარკეტინგის მიმართულებით;
•    გაყიდვების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1-2 წლიანი გამოცდილება, სასურველია ფინანსურ სფეროში (ბანკში ან სადაზღვევო კომპანიაში) მუშაობის გამოცდილება;
•    რუსული ან ინგლისური ენის ცოდნა, მომხმარებლებთან კომუნიკაციის დონეზე; 
•    საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

•    მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
•    შედეგზე ორიენტირებული;
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
•    მიზანდასახული.


სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში."

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს სტაჟირებას საცალო გაყიდვების დეპარტამენტში.  

ალდაგი პირველი ქართული სადაზღვევო კომპანიაა, რომელიც დღემდე ინარჩუნებს ლიდერობას ბაზარზე. ალდაგში დასაქმება საინტერესო და რაც მთავარია სტაბილურია, რასაც წლების განმავლობაში დაგროვებული გამოცდილება და ძლიერი კორპორატიული კულტურა განაპირობებს. 

ჩვენ გთავაზობთ:
•    თეორიულ და პრაქტიკულ ტრენინგებს სადაზღვევო საქმიანობის მიმართულებით და შესაბამის სერტიფიკატს;
•    თეორიულ და პრაქტიკულ ტრენინგებს გაყიდვების მიმართულებით; 
•    განვითარების და კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას; 
•    კლიენტებთან ურთიერთობის და კომუნიკაციის უნარების განვითარებას; 
•    პრეზენტაციის ჩატარების და საქმიანი მიმოწერის უნარ-ჩვევების განვითარებას; 
•    სტაჟირების პარალელურად, ყოველთვიური ანაზღაურების გამომუშავების შესაძლებლობას;
•    მეგობრულ ატმოსფეროს;
•    საინტერესო და აზარტულ სამუშაოს.


სტაჟირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში კომპანია გთავაზობთ დასაქმებას.  

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება;
•    კომუნიკაბელურობა;
•    ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
•    ენერგიულობა;
•    სისხარტე;
•    მიზანდასახულობა;
•    ორგანიზებულობა;
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

 

სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში."
 

ან
ან

სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას თარჯიმან-რედაქტორის თანამდებობაზე, სადაზღვევო პროდუქტების შემუშავებისა და პროფესიული განათლების განყოფილებაში. 
სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოვალეობები:

•    დაზღვევის პირობების ტექსტებზე მუშაობა (თარგმნა/შემუშავება/რედაქტირება);
•    არსებული დაზღვევის პირობების განახლება/რედაქტირება, ახალი დაზღვევის პირობების   შემუშავება.

 აუცილებელი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი  ფილოლოგიური  განათლება; 
•    აუცილებელია სხვადასხვა სირთულის ტექსტების თარგმნის/რედაქტირების გამოცდილება; 
•    აუცილებელია ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა (მოწვეულ კანდიდატებს ჩაუტარდებათ ტესტირება);
•    MS Office პროგრამების ცოდნა. 

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

•    გამართულად წერის უნარი (როგორც ქართულად, ასევე ინგლისურად);
•    ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
•    მშვიდი, გაწონასწორებული;
•    მოწესრიგებული;
•    დადგენილი ვადების დაცვის უნარი. 
•    ახალი ცოდნის შეძენის სურვილი და უნარი. 


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე, ქ. ბათუმში.

სამუშაო ადგილი: ბათუმი, მემედ აბაშიძის 1 
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი, 10:00 – 18:00

ძირითადი მოვალეობები:

•    პოტენციური კორპორატიული კლიენტების მოძიება
•    სადაზღვევო მომსახურების გაცნობის მიზნით სხვადასხვა კომპანიებისთვის პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება
•    პოტენციური კლიენტებისთვის კორპორატიული სადაზღვევო პროდუქტების შეთავაზება
•    გაყიდვების გეგმების შესრულება
•    კლიენტისთვის საჭირო დოკუმენტაციის დროულად მომზადების უზრუნველყოფა

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით;
•    სამუშაო გამოცდილება კორპორატიული გაყიდვების მიმართულებით;
•    ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა;
•    MS Office პროგრამების საბაზისო დონეზე ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

•    მოლაპარაკების წარმოების უნარი
•    პრეზენტაციის ჩატარების უნარი
•    ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი
•    მიზანმიმართული და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებული
•    ორგანიზებული


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან

სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას ავტო სერვის ცენტრის მომსახურე მენეჯერის პოზიციაზე, მომხმარებელთა მხარდაჭერის და მომსახურების ხარისხის კონტროლის განყოფილებაში. 

სამუშაო ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, აღმაშენებლის ხეივანი მე-13 კმ. (ოტო მოტორსი)
სამუშაო გრაფიკი: 09:30-18:30 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოვალეობები:

•    სერვის ცენტრებში გადამისამართებული მომხმარებლების დახვედრა/კონსულტირება;
•    მომხმარებელთა კუთვნილი ავტომობილების სტატუსების მუდმივი კონტროლი; 
•    მომხმარებელთან მუდმივი კომუნიკაცია მათი ავტომობილების მიმდინარე მდგომარეობის შესახებ; 
•    წარმოქნილი პრობლემების მოგვარება/უკუკავშირი მომხმარებელთან;
•    ყოველდღიური რეპორტების/ანგერიშების მომზადება. 

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით); 
•    მომსახურების სფეროში (სასურველია საბანკო/სადაზღვევო სფერო) მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; 
•    სასურველია ავტო-ცენტრებში მუშაობის გამოცდილება;
•    საოფისე პროგრამების ცოდნა; 
•    სასურველია ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა. 

აუცილებელი უნარები:

•    დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
•    მომხარებელზე ორიენტირებულობა
•    მომსახურების სტანდარტების დაცვის უნარი
•    კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული
•    ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან

სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას ავტო სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე, სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების განყოფილებაში.

სამუშაო ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ყაზბეგის გამზ. 25 

ძირითადი მოვალეობები:

•    ავტო სადაზღვევო შემთხვევების რეგულირების მიზნით სადაზღვევო შემთხვევების დადგომის დროს ადგილზე გასვლა და კლიენტებთან შეხვედრა;
•    კლიენტისთვის შესაგროვებელი საჭირო დოკუმენტაციის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
•    შემთხვევის პირველადი შეფასება და გადაწყვეტილების მიღება ექსპერტის ჩართვის საჭიროებაზე;
•    საჭირო დოკუმენტაციის მიღების შემდეგ პირველადი ანგარიშის მომზადება  და სადაზღვევო შემთხვევების ბექ ოფისისთვის გადაცემა განსახილველად;
•    დოკუმენტაციის ჩაბარება, არასრული დოკუმენტაციის არსებობის შემთხვევაში მის სისრულეში მოყვანასთან დაკავშირებით ინფორმაციის მიწოდება; 
•    კლიენტისთვის კომპანიის მიერ მიღებული გადაწყვეტილების  მიწოდება, სადაზღვევო შემთხვევის აქტის გაცნობა და ხელმოწერის უზრუნველყოფა.

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
•    აუცილებელია სამუშაო გამოცდილება საბანკო ან სადაზღვევო სფეროში, კლიენტებთან ურთიერთობის/მომსახურების მიმართულებით; 
•    სასურველია სამუშაო გამოცდილება სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების მიმართულებით; 
•    მნიშვნელოვანია დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
•    ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
•    MS Office-ის პროგრამების ცოდნა;
•    B კატეგორიის მართვის მოწმობა. 

აუცილებელი უნარები:

•    დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
•    აქტიური მოსმენის უნარი
•    სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
•    კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი
•    აზროვნების სისხარტე
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული
•    ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული
•    კეთილგანწყობილი და თავაზიანი


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას Android დეველოპერის პოზიციაზე, პროგრამული განვითარების სამსახურში. 
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00 – 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოთხოვნები:

•    მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება Android დეველოპერის პოზიციაზე;
•    შემდეგი ტექნოლოგიების ცოდნა:

  • Java or Kotlin 

  • RxJava/rxKotlin

  • Object oriented programming

  • Consuming Restful APIs

  • Essential design principles and interface guidelines (provided by Google)

  •  Automated testing and unit tests

  • Code versioning tools (GIT at least )

  • troubleshooting and communication skills

  • design/architectural patterns

პიროვნული თვისებები:

•    ანალიტიკური აზროვნება;
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    სწრაფად სწავლის უნარი;
•    ორგანიზებულობა;
•    კომუნიკაციის უნარი;
•    პრობლემის გადაჭრის უნარი; 
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი  ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.


 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას IOS დეველოპერის პოზიციაზე, პროგრამული განვითარების სამსახურში. 
სამუშაო ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00 – 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოთხოვნები:

•    მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება IOS დეველოპერის პოზიციაზე;
•    შემდეგი ტექნოლოგიების ცოდნა;

  • Swift or Objective C 

  • iOS native frameworks such as UIKit, Foundation, Core Location, Core Animation

  • 3rd party libraries (SwiftyJSON, Alamofire. etc)

  • Consuming Restful APIs

  • Essential design principles and interface guidelines ( provided by Apple)

  • Automated testing and unit tests

  • Code versioning tools (GIT at least )

  • troubleshooting and communication skills

  • design/architectural patterns

პიროვნული თვისებები: 

•    ანალიტიკური აზროვნება;
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    სწრაფად სწავლის უნარი;
•    ორგანიზებულობა;
•    კომუნიკაციის უნარი;
•    პრობლემის გადაჭრის უნარი; 
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი  ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.


 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას Front-End დეველოპერის პოზიციაზე, პროგრამული განვითარების სამსახურში. 
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00 – 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოთხოვნები:

•    მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება Front-End დეველოპერის პოზიციაზე; 
•    შემდეგი ტექნოლოგიების ცოდნა:

  • JavaScript, HTML, CSS
  • Angular
  • Angular Material
  • TypeScript/ES2016
  • RxJS
  • Responsive web design
  • Flexbox Layout
  • GIT
  • AngularJS და React ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად

პიროვნული თვისებები:

•    ანალიტიკური აზროვნება;
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    სწრაფად სწავლის უნარი;
•    ორგანიზებულობა;
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი  ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.


 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას .NET  დეველოპერის პოზიციაზე, პროგრამული განვითარების სამსახურში. 
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00 – 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოთხოვნები:

•    მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება .Net დეველოპერის პოზიციაზე;
•    შემდეგი ტექნოლოგიების ცოდნა;

  • .NET framework / .Net Core

  • C# & Object oriented programming

  • MS SQL

  • MSMQ or RabbitMQ

  • Essential design principles

  • Automated testing and unit tests

  • Code versioning tools (GIT at least )

  • Soap and rest services

  • troubleshooting and communication skills

  • design/architectural patterns (e.g. Model-View-Controller (MVC))

პიროვნული თვისებები: 

•    ანალიტიკური აზროვნება;
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    სწრაფად სწავლის უნარი;
•    ორგანიზებულობა;
•    კომუნიკაციის უნარი;
•    პრობლემის გადაჭრის უნარი; 
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი  ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.


 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას მონაცემთა ბაზის უმცროსი ანალიტიკოსის პოზიციაზე, კლიენტებთან ურთიერთობის მართვის განყოფილებაში. 

სამუშაო ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოვალეობები:

•    არსებულ მონაცემთა ბაზების შესწავლა, აღწერა და შესაბამისი მეტამონაცემების დოკუმენტირება;
•    არსებულ პროცესებში ნაკლოვანებების გამოვლენა და სხვადასხვა სამუშაოების შესრულება მათი გამოსწორებისა და ოპტიმიზაციის მიზნით;
•    პროგრამისტებთან და სხვა სტრუქტურულ ქვედანაყოფებთან თანამშრომლობა მონაცემთა ბაზების არქიტექტურის აღწერისა და ოპტიმიზაციის მიზნით.

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება (ბაკალავრის ან/და მაგისტრის ხარისხი) კომპიუტერულ მეცნიერებებში, მათემატიკაში, ეკონომიკაში ან სხვა მონათესავე ტექნიკურ დარგში;
•    SQL Server, PostgreSQL მონაცემთა ბაზების სტრუქტურისა და ძირითადი პროცესების საფუძვლიანი ცოდნა;
•    მონაცემთა ბაზების მართვის სისტემების სტანდარტული ინსტრუმენტების ცოდნა (SSMS, PgAdmin და ა.შ.)
•    მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება;
•    ინგლისური ენის ცოდნა B1 დონეზე.

აუცილებელი უნარები:

•    ანალიტიკური აზროვნება
•    დეტალებისადმი ყურადღება
•    გუნდური და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
•    მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

ან
ან

სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას საოპერაციო რისკების უმცროსი სპეციალისტის პოზიციაზე, საოპერაციო რისკების მართვის სამსახურში.

სამუშაო ადგილდებარეობა:  თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო განრიგი: ორშაბათი - პარასკევი, 10:00-18:00 

ძირითადი მოვალეობები:

•    კომპანიაში სხვადასხვა მიმართულებით არსებული პროცესების შესწავლა და გაანალიზება საოპერაციო რისკების შეფასების მიზნით;
•    ბიზნეს პროცესების საკონტროლო გარემოს შეფასება, გაანალიზება და დახვეწა;
•    ბიზნეს პროცესებისთვის შესაბამისი საოპერაციო პროცედურების შემუშავება/გაწერა და პერიოდული განახლება; 
•    თაღლითობის რისკების მართვის მეთოდების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება;
•    წვდომის უფლებების მართვა და მონიტორინგი; 
•    პროცედურების შესრულების მონიტორინგის კუთხით შიდა კონტროლის სამსახურთან კოორდინაცია.

ძირითადი  მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების, მენეჯმენტის ან აუდიტის მიმართულებით); განიხილებიან დამამთავრებელი კურსის სტუდენებიც;
•    სასურველია ხარისხის მართვის, პროცესების აღწერის, აუდიტის ან ოპერაციების მართვის სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
•    აუცილებელია საოფისე პროგრამების ცოდნა, მათ შორის MS Ecxel-ის ცოდნა;
•    ინგლისური ენის ძალიან კარგად ცოდნა. 

აუცილებელი უნარები:

•    ანალიტიკური აზროვნება; 
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    ორგანიზებულობა;
•    ქართულ და ინგლისურ ენებზე გამართულად წერის უნარი;
•    ინფორმაციის მოძიების და დამუშავების უნარი;
•    აზროვნების სისხარტე;
•    დროის მართვის უნარი.

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:

•    ტესტირება: MS Excel-ის ცოდნის დონის შემოწმება და შემთხვევის ანალიზი;
•    გასაუბრება. 


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

ან
ან