ალდაგში მუშაობის დაწყებისას შენ გელის საინტერესო გარემო, სტაბილური და მზარდი შემოსავალი. კომპანია მუდმივად ზრუნავს თანამშრომლების პროფესიულ განვითარებაზე, სთავაზობს სხვადასხვა ტრენინგს, უზრუნველყოფს ჯანმრთელობის დაზღვევით. 

გაეცანი მიმდინარე ვაკანსიებს, დაინტერესების შემთხვევაში ატვირთე შენი რეზიუმე ან შეავსე სააპლიკაციო ფორმა. თუ შენი რეზიუმე აკმაყოფილებს ვაკანსიის ძირითად მოთხოვნებს, გაივლი შერჩევის ეტაპებს, რაც ვაკანსიის სპეციფიკის გათვალისწინებით შეიძლება იყოს ტესტირება, გასაუბრება, პრაქტიკული დავალება თუ სხვა. 

გახდი ალდაგის გუნდის წევრი!
 

ვაკანსიები

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას დაზღვევის მენეჯერის პოზიციაზე, საცალო გაყიდვების დეპარტამენტში.

სამუშაო ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბერბუკის 1 (სპორტის სასახლის უკან)
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00; შაბათი 10:00-14:00

ძირითადი მოვალეობები:

•    საცალო სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით, სხვადასხვა გზებით პოტენციური კლიენტების მოძიება, შეხვედრების ორგანიზება და მოლაპარაკებების წარმოება;
•    SME სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით სხვადასხვა კომპანიების მოძიება და მათთან მოლაპარაკების წარმართვა; 
•    არსებული კლიენტების მომსახურება, დაზღვევის განახლებების შეთავაზება;
•    ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება გაყიდვების შესახებ.

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება, სასურველია ეკონომიკის/ბიზნესის/მარკეტინგის მიმართულებით;
•    გაყიდვების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1-2 წლიანი გამოცდილება, სასურველია ფინანსურ სფეროში (ბანკში ან სადაზღვევო კომპანიაში) მუშაობის გამოცდილება;
•    რუსული ან ინგლისური ენის ცოდნა, მომხმარებლებთან კომუნიკაციის დონეზე; 
•    საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

•    მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
•    შედეგზე ორიენტირებული;
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
•    მიზანდასახული.


სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში."

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს სტაჟირებას საცალო გაყიდვების დეპარტამენტში.  

ალდაგი პირველი ქართული სადაზღვევო კომპანიაა, რომელიც დღემდე ინარჩუნებს ლიდერობას ბაზარზე. ალდაგში დასაქმება საინტერესო და რაც მთავარია სტაბილურია, რასაც წლების განმავლობაში დაგროვებული გამოცდილება და ძლიერი კორპორატიული კულტურა განაპირობებს. 

ჩვენ გთავაზობთ:
•    თეორიულ და პრაქტიკულ ტრენინგებს სადაზღვევო საქმიანობის მიმართულებით და შესაბამის სერტიფიკატს;
•    თეორიულ და პრაქტიკულ ტრენინგებს გაყიდვების მიმართულებით; 
•    განვითარების და კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას; 
•    კლიენტებთან ურთიერთობის და კომუნიკაციის უნარების განვითარებას; 
•    პრეზენტაციის ჩატარების და საქმიანი მიმოწერის უნარ-ჩვევების განვითარებას; 
•    სტაჟირების პარალელურად, ყოველთვიური ანაზღაურების გამომუშავების შესაძლებლობას;
•    მეგობრულ ატმოსფეროს;
•    საინტერესო და აზარტულ სამუშაოს.


სტაჟირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში კომპანია გთავაზობთ დასაქმებას.  

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება;
•    კომუნიკაბელურობა;
•    ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
•    ენერგიულობა;
•    სისხარტე;
•    მიზანდასახულობა;
•    ორგანიზებულობა;
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

 

სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში."
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას Android დეველოპერის პოზიციაზე, პროგრამული განვითარების სამსახურში. 
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00 – 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოთხოვნები:

•    მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება Android დეველოპერის პოზიციაზე;
•    შემდეგი ტექნოლოგიების ცოდნა:

  • Java or Kotlin 

  • RxJava/rxKotlin

  • Object oriented programming

  • Consuming Restful APIs

  • Essential design principles and interface guidelines (provided by Google)

  •  Automated testing and unit tests

  • Code versioning tools (GIT at least )

  • troubleshooting and communication skills

  • design/architectural patterns

პიროვნული თვისებები:

•    ანალიტიკური აზროვნება;
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    სწრაფად სწავლის უნარი;
•    ორგანიზებულობა;
•    კომუნიკაციის უნარი;
•    პრობლემის გადაჭრის უნარი; 
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი  ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.


 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას IOS დეველოპერის პოზიციაზე, პროგრამული განვითარების სამსახურში. 
სამუშაო ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00 – 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოთხოვნები:

•    მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება IOS დეველოპერის პოზიციაზე;
•    შემდეგი ტექნოლოგიების ცოდნა;

  • Swift or Objective C 

  • iOS native frameworks such as UIKit, Foundation, Core Location, Core Animation

  • 3rd party libraries (SwiftyJSON, Alamofire. etc)

  • Consuming Restful APIs

  • Essential design principles and interface guidelines ( provided by Apple)

  • Automated testing and unit tests

  • Code versioning tools (GIT at least )

  • troubleshooting and communication skills

  • design/architectural patterns

პიროვნული თვისებები: 

•    ანალიტიკური აზროვნება;
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    სწრაფად სწავლის უნარი;
•    ორგანიზებულობა;
•    კომუნიკაციის უნარი;
•    პრობლემის გადაჭრის უნარი; 
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი  ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.


 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას Front-End დეველოპერის პოზიციაზე, პროგრამული განვითარების სამსახურში. 
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00 – 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოთხოვნები:

•    მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება Front-End დეველოპერის პოზიციაზე; 
•    შემდეგი ტექნოლოგიების ცოდნა:

  • JavaScript, HTML, CSS
  • Angular
  • Angular Material
  • TypeScript/ES2016
  • RxJS
  • Responsive web design
  • Flexbox Layout
  • GIT
  • AngularJS და React ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად

პიროვნული თვისებები:

•    ანალიტიკური აზროვნება;
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    სწრაფად სწავლის უნარი;
•    ორგანიზებულობა;
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი  ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.


 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას .NET  დეველოპერის პოზიციაზე, პროგრამული განვითარების სამსახურში. 
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00 – 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოთხოვნები:

•    მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება .Net დეველოპერის პოზიციაზე;
•    შემდეგი ტექნოლოგიების ცოდნა;

  • .NET framework / .Net Core

  • C# & Object oriented programming

  • MS SQL

  • MSMQ or RabbitMQ

  • Essential design principles

  • Automated testing and unit tests

  • Code versioning tools (GIT at least )

  • Soap and rest services

  • troubleshooting and communication skills

  • design/architectural patterns (e.g. Model-View-Controller (MVC))

პიროვნული თვისებები: 

•    ანალიტიკური აზროვნება;
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    სწრაფად სწავლის უნარი;
•    ორგანიზებულობა;
•    კომუნიკაციის უნარი;
•    პრობლემის გადაჭრის უნარი; 
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი  ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.


 

ან
ან

სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას საოპერაციო რისკების უმცროსი სპეციალისტის პოზიციაზე, საოპერაციო რისკების მართვის სამსახურში.

სამუშაო ადგილდებარეობა:  თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო განრიგი: ორშაბათი - პარასკევი, 10:00-18:00 

ძირითადი მოვალეობები:

•    კომპანიაში სხვადასხვა მიმართულებით არსებული პროცესების შესწავლა და გაანალიზება საოპერაციო რისკების შეფასების მიზნით;
•    ბიზნეს პროცესების საკონტროლო გარემოს შეფასება, გაანალიზება და დახვეწა;
•    ბიზნეს პროცესებისთვის შესაბამისი საოპერაციო პროცედურების შემუშავება/გაწერა და პერიოდული განახლება; 
•    თაღლითობის რისკების მართვის მეთოდების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება;
•    წვდომის უფლებების მართვა და მონიტორინგი; 
•    პროცედურების შესრულების მონიტორინგის კუთხით შიდა კონტროლის სამსახურთან კოორდინაცია.

ძირითადი  მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების, მენეჯმენტის ან აუდიტის მიმართულებით); განიხილებიან დამამთავრებელი კურსის სტუდენებიც;
•    სასურველია ხარისხის მართვის, პროცესების აღწერის, აუდიტის ან ოპერაციების მართვის სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
•    აუცილებელია საოფისე პროგრამების ცოდნა, მათ შორის MS Ecxel-ის ცოდნა;
•    ინგლისური ენის ძალიან კარგად ცოდნა. 

აუცილებელი უნარები:

•    ანალიტიკური აზროვნება; 
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
•    ორგანიზებულობა;
•    ქართულ და ინგლისურ ენებზე გამართულად წერის უნარი;
•    ინფორმაციის მოძიების და დამუშავების უნარი;
•    აზროვნების სისხარტე;
•    დროის მართვის უნარი.

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:

•    ტესტირება: MS Excel-ის ცოდნის დონის შემოწმება და შემთხვევის ანალიზი;
•    გასაუბრება. 


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას UI/UX დიზაინერის პოზიციაზე. 

სამუშაო ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოვალეობები:

•    ვებ და მობილური აპლიკაციების დიზაინის შემუშავება;
•    ინტერფეისის პროტოტიპირება;
•    Styleguide-ის შექმნა.

ძირითადი მოთხოვნები:

•    ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
•    შემდეგი გრაფიკული პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა: Adobe XD, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Sketch, Zeplin; 
•    სასურველია Front-End პროგრამირების ენის საბაზისო ცოდნა - HTML5, CSS3.

აუცილებელი უნარები:

•    დეტალებისადმი ყურადღება
•    გუნდური და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
•    მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

ან
ან

JSC Insurance Company Aldagi is announcing the vacancy on the position of Project Manager. 
The core responsibility of this position is to provide project management and leadership to the projects that aim to either develop or integrate software or hardware in the company.

Responsibilities are as follows, but not necessary limited to:

•    Plan and manage projects towards business objectives with the bigger picture in mind;
•    Lead project team(s); facilitate cross functional communication and planning;
•    Develop, document and maintain project plans and schedules;
•    Lead team meetings and maintain meeting minutes as required;
•    Support project status reporting and management reviews;
•    Ensure business requirements and alignment between the company needs and software functionality;
•    Act as a liaison between the company and external partners, business stakeholders as needed;
•    Ensure timely follow-up to all commitments in a project plan;
•    Keep track of deliverables, risks, budget forecast and costs;
•    Prepare documents such as project proposals, contracts, project scope for management;
•    Produce and present clear, concise and professionally written communications and presentations.


Main requirements:

•    Bachelor or master degree in business administration, computer science or other related disciplines;
•    At least 2 years of experience in project management;
•    Hands-on experience in software implementation projects;
•    Having PMP Certificate will be a plus;
•    Knowledge of Scrum will be a plus; 
•    Excellent knowledge of both Georgian and English is required (written, oral);
•    Efficient communication
•    Organization skills
•    Attention to details
•    Problem solving
•    Goal oriented

The Summary you have submitted to JSC Insurance Company Aldagi according to the Law of Georgia on Personal Data Protection may contain personal data, including special category data. Please note that your personal data will be processed by JSC Insurance Company Aldagi for the purpose of making a decision on establishing a contractual, including labor relationship with you, within 3 (three) years.

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი  აცხადებს ვაკანსიას ქონებრივი სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების უმცროსი მენეჯერის პოზიციაზე, ქონებრივი სადაზღვევო შემთხვევების ფრონტ-ოფისში.
სამუშაო ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ყაზბეგის გამზ. 25

ძირითადი მოვალეობები:

•    ქონებრივი სადაზღვევო შემთხვევის შესახებ, ქოლ ცენტრიდან შეტყობინების მიღება;
•    კლიენტთან  დაკავშირება ინფორმაციის მიღების მიზნით და შემთხვევის ადგილზე გასვლა;
•    საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებში მივლინებებში სიარული, ქონებრივი ზარალების შეფასების პროცესის წარმართვა და ადმინისტრირება;
•    ქონებრივი შემთხვევის პირველადი შეფასების შემდეგ გადაწყვეტილების მიღება ექსპერტის ჩართვის საჭიროებაზე;
•    დასარეგულირებელი ქონებრივი ზარალისათვის აუცილებელი დოკუმენტაციის კლიენტისგან მოთხოვნა, შეგროვება და შესაბამისი განყოფილებისთვის გადაცემა;
•    არასრული დოკუმენტაციის (ან პრობლემური შემთხვევისას) არსებობისას დოკუმენტაციის მოძიება;
•    კლიენტისთვის კომპანიის მიერ მიღებული გადაწყვეტილების  მიწოდება, კლიენტისათვის ზარალის აქტის გაცნობა  და ხელმოწერის უზრუნველყოფა.

აუცილებელი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების, ეკონომიკის ან ტექნიკური მიმართულებით;
•    აუცილებელია სამუშაო გამოცდილება საბანკო ან/და სადაზღვევო სფეროში, კლიენტთა მომსახურების მიმართულებით;
•    საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა;
•    აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
•    აუცილებელია B კატეგორიის მართვის მოწმობა და ავტომობილის მართვის გამოცდილება. 

პიროვნული უნარები:

•    ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
•    დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
•    აქტიური მოსმენის უნარი;
•    სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
•    კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი;
•    პრინციპული;
•    აზროვნების სისხარტე;
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
•    ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული;
•    კეთილგანწყობილი, თავაზიანი.


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.


 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას სადაზღვევო შემთხვევების მენეჯერის მოპედით მოსიარულე ასისტენტის პოზიციაზე, სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების განყოფილებაში. 

აღნიშნული პოზიცია გულისხმობს დღის განმავლობაში სხვადასხვა სადაზღვევო შემთხვევების ადგილზე გასვლას, თბილისის მასშტაბით. მენეჯერის ასისტენტი ქალაქში გადაადგილდება კომპანიის საკუთარებაში არსებული მოპედით. 

სამუშაო გრაფიკი: 10:00-19:00 (კვირაში 4 დღე)  

ძირითადი მოვალეობები:

•    სადაზღვევო შემთხვევების ადგილზე გასვლა;
•    დაზიანებული ავტომობილების დასურათება;
•    კლიენტებისთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება და მორიგე მენეჯერთან გადამისამართება;
•    მორიგე მენეჯერების ასისტირება სადაზღვევო შემთხვევების რეგულირების დროს. 

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება;
•    A ან A1 კატეგორიის მართვის მოწმობის ქონა;
•    მოპედის ან/და სკუტერის მართვის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; 
•    კლიენტთა მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
•    სასურველია ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა. 

პიროვნული თვისებები:

•    კეთილგანწყობილი და თავაზიანი
•    ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული
•    კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარი
•    აქტიური მოსმენის უნარი
•    დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
•    სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან