ალდაგში მუშაობის დაწყებისას შენ გელის საინტერესო გარემო, სტაბილური და მზარდი შემოსავალი. კომპანია მუდმივად ზრუნავს თანამშრომლების პროფესიულ განვითარებაზე, სთავაზობს სხვადასხვა ტრენინგს, უზრუნველყოფს ჯანმრთელობის დაზღვევით. 

გაეცანი მიმდინარე ვაკანსიებს, დაინტერესების შემთხვევაში ატვირთე შენი რეზიუმე ან შეავსე სააპლიკაციო ფორმა. თუ შენი რეზიუმე აკმაყოფილებს ვაკანსიის ძირითად მოთხოვნებს, გაივლი შერჩევის ეტაპებს, რაც ვაკანსიის სპეციფიკის გათვალისწინებით შეიძლება იყოს ტესტირება, გასაუბრება, პრაქტიკული დავალება თუ სხვა. 

გახდი ალდაგის გუნდის წევრი!
 

ვაკანსიები

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს სტაჟირებას საცალო გაყიდვების დეპარტამენტში.  

ალდაგი პირველი ქართული სადაზღვევო კომპანიაა, რომელიც დღემდე ინარჩუნებს ლიდერობას ბაზარზე. ალდაგში დასაქმება საინტერესო და რაც მთავარია სტაბილურია, რასაც წლების განმავლობაში დაგროვებული გამოცდილება და ძლიერი კორპორატიული კულტურა განაპირობებს. 

ჩვენ გთავაზობთ:
•    თეორიულ და პრაქტიკულ ტრენინგებს სადაზღვევო საქმიანობის მიმართულებით და შესაბამის სერტიფიკატს;
•    თეორიულ და პრაქტიკულ ტრენინგებს გაყიდვების მიმართულებით; 
•    განვითარების და კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას; 
•    კლიენტებთან ურთიერთობის და კომუნიკაციის უნარების განვითარებას; 
•    პრეზენტაციის ჩატარების და საქმიანი მიმოწერის უნარ-ჩვევების განვითარებას; 
•    სტაჟირების პარალელურად, ყოველთვიური ანაზღაურების გამომუშავების შესაძლებლობას;
•    მეგობრულ ატმოსფეროს;
•    საინტერესო და აზარტულ სამუშაოს.


სტაჟირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში კომპანია გთავაზობთ დასაქმებას.  

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება;
•    კომუნიკაბელურობა;
•    ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
•    ენერგიულობა;
•    სისხარტე;
•    მიზანდასახულობა;
•    ორგანიზებულობა;
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

 

სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში."
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას სადაზღვევო შემთხვევების მენეჯერის მოპედით მოსიარულე ასისტენტის პოზიციაზე, სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების განყოფილებაში. 

აღნიშნული პოზიცია გულისხმობს დღის განმავლობაში სხვადასხვა სადაზღვევო შემთხვევების ადგილზე გასვლას, თბილისის მასშტაბით. მენეჯერის ასისტენტი ქალაქში გადაადგილდება კომპანიის საკუთარებაში არსებული მოპედით. 

სამუშაო გრაფიკი: 10:00-19:00 (კვირაში 4 დღე)  

ძირითადი მოვალეობები:

•    სადაზღვევო შემთხვევების ადგილზე გასვლა;
•    დაზიანებული ავტომობილების დასურათება;
•    კლიენტებისთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება და მორიგე მენეჯერთან გადამისამართება;
•    მორიგე მენეჯერების ასისტირება სადაზღვევო შემთხვევების რეგულირების დროს. 

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება;
•    A ან A1 კატეგორიის მართვის მოწმობის ქონა;
•    მოპედის ან/და სკუტერის მართვის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; 
•    კლიენტთა მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
•    სასურველია ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა. 

პიროვნული თვისებები:

•    კეთილგანწყობილი და თავაზიანი
•    ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული
•    კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარი
•    აქტიური მოსმენის უნარი
•    დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
•    სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას ავტო სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე, სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების განყოფილებაში.

სამუშაო ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ყაზბეგის გამზ. 25 
სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათი-პარასკევი) 

ძირითადი მოვალეობები:

•    ავტო სადაზღვევო შემთხვევების რეგულირების მიზნით სადაზღვევო შემთხვევების დადგომის დროს კლიენტებთან პირველადი კომუნიკაცია და საჭიროების შემთხვევაში, შემთხვევის ადგილზე გასვლა;
•    კლიენტისთვის შესაგროვებელი საჭირო დოკუმენტაციის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
•    შემთხვევის პირველადი შეფასება და გადაწყვეტილების მიღება ექსპერტის ჩართვის საჭიროებაზე;
•    საჭირო დოკუმენტაციის მიღების შემდეგ პირველადი ანგარიშის მომზადება  და სადაზღვევო შემთხვევების ბექ ოფისისთვის გადაცემა განსახილველად;
•    დოკუმენტაციის ჩაბარება, არასრული დოკუმენტაციის არსებობის შემთხვევაში მის სისრულეში მოყვანასთან დაკავშირებით ინფორმაციის მიწოდება; 
•    კლიენტისთვის კომპანიის მიერ მიღებული გადაწყვეტილების  მიწოდება, სადაზღვევო შემთხვევის აქტის გაცნობა და ხელმოწერის უზრუნველყოფა.

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
•    აუცილებელია სამუშაო გამოცდილება საბანკო ან სადაზღვევო სფეროში, კლიენტებთან ურთიერთობის/მომსახურების მიმართულებით; 
•    სასურველია სამუშაო გამოცდილება სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების მიმართულებით; 
•    მნიშვნელოვანია დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
•    ინგლისური და რუსული ენების საკმუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
•    B კატეგორიის მართვის მოწმობა. 

აუცილებელი უნარები:

•    დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
•    აქტიური მოსმენის უნარი
•    სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
•    კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი
•    აზროვნების სისხარტე
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული
•    ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული
•    კეთილგანწყობილი და თავაზიანი


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას აგრო ექსპერტის/აგრონომის პოზიციაზე. 

აგრო ექსპერტის/აგრონომის პოზიცია არ არის მუდმივი, გულისხმობს საჭიროების მიხედვით გარკვეული დღეების განმავლობაში მუშაობას - რეგიონებში მივლინებაში წასვლას და გათვალისწინებულია შესაბამისი დღიური ანაზღაურება. კანდიდატებს შეუძლიათ ამ პოზიციის შეთავსება სხვა, მუდმივ სამსახურთან.

ძირითადი მოვალეობები:

•    აგრო ზარალების შეფასება: ველზე გასვლა ზარალის შეფასების მიზნით და დასკვნის მომზადება;
•    დაზიანებული სასოფლო სამეურნეო კულტურების შეფასება: რისკის გამომწვევი მიზეზის იდენტიფიცირება, გარკვეულ პარამეტრებზე დაყრდნობით ზიანის დადგენა;
•    ზარალების შეფასების პროცესში კლიენტებისთვის კონსულტაციის გაწევა ზარალის რეგულირების შესახებ.  

აუცილებელი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი აგრარული განათლება (სასურველია მაგისტრის ხარისხი);
•    აუცილებელია საქართველოში გავრცელებულ სასოფლო სამეურნეო კულტურების ცოდნა;
•    აუცილებელია პრაქტიკული სამუშაო გამოცდილება აგრარულ სფეროში.

პიროვნული უნარები:

•    ანალიტიკური აზროვნება
•    მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
•    მოლაპარაკების წარმოების უნარი
•    ორგანიზებულობა და მოწესრიგებულობა


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას აგრო ზარალების მენეჯერის პოზიციაზე. 

აგრო ზარალების მენეჯერის პოზიცია არ არის მუდმივი, გულისხმობს საჭიროების მიხედვით გარკვეული დღეების განმავლობაში მუშაობას - რეგიონებში მივლინებაში წასვლას და გათვალისწინებულია შესაბამისი დღიური ანაზღაურება.

ძირითადი მოვალეობები:

 •    საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებში მივლინებებში სიარული, აგრო ზარალების შეფასების პროცესის წარმართვა და ადმინისტრირება;
•    კომუნიკაცია კლიენტებთან, კლიენტისთვის ზარალის შეფასების, პროცედურების და ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
•    შემთხვევის ადგილზე გასვლის ორგანიზება, ტექნიკური საკითხების მოგვარება;
•    დოკუმენტაციის ადმინისტრირება.

აუცილებელი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება (სასურველია აგრარულ სფეროში);
•    მნიშვნელოვანია სამუშაო გამოცდილება აგრარულ სფეროში;
•    MS Office პროგრამების საბაზისო დონეზე ცოდნა;
•    სასურველია GPS პროგრამის ცოდნა ცოდნა;
•    სასურველია რუსული და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
•    მართვის მოწმობა (B კატეგორია). 
 
პიროვნული უნარები:

•    დამარწმუნებელი კომუნიკაცია
•    მოლაპარაკების წარმოების უნარი
•    სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
•    კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარი
•    დროის მართვის უნარი
•    ანალიტიკური აზროვნება
•    ორგანიზებულობა და მოწესრიგებულობა
•    დეტალებზე ორიენტირებულობა
•    მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

ან
ან