ალდაგში მუშაობის დაწყებისას შენ გელის საინტერესო გარემო, სტაბილური და მზარდი შემოსავალი. კომპანია მუდმივად ზრუნავს თანამშრომლების პროფესიულ განვითარებაზე, სთავაზობს სხვადასხვა ტრენინგს, უზრუნველყოფს ჯანმრთელობის დაზღვევით. 

გაეცანი მიმდინარე ვაკანსიებს, დაინტერესების შემთხვევაში ატვირთე შენი რეზიუმე ან შეავსე სააპლიკაციო ფორმა. თუ შენი რეზიუმე აკმაყოფილებს ვაკანსიის ძირითად მოთხოვნებს, გაივლი შერჩევის ეტაპებს, რაც ვაკანსიის სპეციფიკის გათვალისწინებით შეიძლება იყოს ტესტირება, გასაუბრება, პრაქტიკული დავალება თუ სხვა. 

გახდი ალდაგის გუნდის წევრი!
 

ვაკანსიები

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას დაზღვევის მენეჯერის პოზიციაზე, საცალო გაყიდვების დეპარტამენტში.

სამუშაო ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბერბუკის 1 (სპორტის სასახლის უკან)
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00; შაბათი 10:00-14:00

ძირითადი მოვალეობები:

•    საცალო სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით, სხვადასხვა გზებით პოტენციური კლიენტების მოძიება, შეხვედრების ორგანიზება და მოლაპარაკებების წარმოება;
•    SME სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით სხვადასხვა კომპანიების მოძიება და მათთან მოლაპარაკების წარმართვა; 
•    არსებული კლიენტების მომსახურება, დაზღვევის განახლებების შეთავაზება;
•    ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება გაყიდვების შესახებ.

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი განათლება, სასურველია ეკონომიკის/ბიზნესის/მარკეტინგის მიმართულებით;
•    გაყიდვების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1-2 წლიანი გამოცდილება, სასურველია ფინანსურ სფეროში (ბანკში ან სადაზღვევო კომპანიაში) მუშაობის გამოცდილება;
•    რუსული ან ინგლისური ენის ცოდნა, მომხმარებლებთან კომუნიკაციის დონეზე; 
•    საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

•    მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
•    შედეგზე ორიენტირებული;
•    ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
•    მიზანდასახული.


სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში."

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს სტაჟირებას საცალო გაყიდვების დეპარტამენტში.  

ალდაგი პირველი ქართული სადაზღვევო კომპანიაა, რომელიც დღემდე ინარჩუნებს ლიდერობას ბაზარზე. ალდაგში დასაქმება საინტერესო და რაც მთავარია სტაბილურია, რასაც წლების განმავლობაში დაგროვებული გამოცდილება და ძლიერი კორპორატიული კულტურა განაპირობებს. 

ჩვენ გთავაზობთ:
•    თეორიულ და პრაქტიკულ ტრენინგებს სადაზღვევო საქმიანობის მიმართულებით და შესაბამის სერტიფიკატს;
•    თეორიულ და პრაქტიკულ ტრენინგებს გაყიდვების მიმართულებით; 
•    განვითარების და კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას; 
•    კლიენტებთან ურთიერთობის და კომუნიკაციის უნარების განვითარებას; 
•    პრეზენტაციის ჩატარების და საქმიანი მიმოწერის უნარ-ჩვევების განვითარებას; 
•    სტაჟირების პარალელურად, ყოველთვიური ანაზღაურების გამომუშავების შესაძლებლობას;
•    მეგობრულ ატმოსფეროს;
•    საინტერესო და აზარტულ სამუშაოს.


სტაჟირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში კომპანია გთავაზობთ დასაქმებას.  

ძირითადი მოთხოვნები:

•    უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება;
•    კომუნიკაბელურობა;
•    ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
•    ენერგიულობა;
•    სისხარტე;
•    მიზანდასახულობა;
•    ორგანიზებულობა;
•    პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

 

სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში."
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას სადაზღვევო შემთხვევების მენეჯერის მოპედით მოსიარულე ასისტენტის პოზიციაზე, სადაზღვევო შემთხვევების მომსახურების განყოფილებაში. 

აღნიშნული პოზიცია გულისხმობს დღის განმავლობაში სხვადასხვა სადაზღვევო შემთხვევების ადგილზე გასვლას, თბილისის მასშტაბით. მენეჯერის ასისტენტი ქალაქში გადაადგილდება კომპანიის საკუთარებაში არსებული მოპედით. 

სამუშაო გრაფიკი: 19:00 – 10:00 (ღამის ცვლა), 3 დღეში ერთხელ 

ძირითადი მოვალეობები:

  • სადაზღვევო შემთხვევების ადგილზე გასვლა;

  • დაზიანებული ავტომობილების დასურათება;

  • კლიენტებისთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება და მორიგე მენეჯერთან გადამისამართება;

  • მორიგე მენეჯერების ასისტირება სადაზღვევო შემთხვევების რეგულირების დროს. 

ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;

  • A ან A1 კატეგორიის მართვის მოწმობის ქონა;

  • მოპედის ან/და სკუტერის მართვის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; 

  • კლიენტთა მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;

  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა. 

პიროვნული თვისებები:

  • კეთილგანწყობილი და თავაზიანი

  • ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული

  • ორგანიზებული და მოწესრიგებული

  • კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარი

  • აქტიური მოსმენის უნარი

  • დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი

  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-ოპერატორის რეზერვის პოზიციაზე, ქალაქ თბილისში.

გრაფიკი : ორშაბათი - პარასკევი (13:00 – 15:00)
                  შაბათი (10:00 – 14:00)

ძირითადი მოვალეობები:
•    სალარო ოპერაციების პროგრამული ასახვა;
•    სალარო ოპერაციების შესაბამისი დოკუმენტაციის წარმოება (შემოსავლის/გასავლის ორდერი, გადახდის ქვითრი);
•    დღის ბოლოს წარმოებული ოპერაციების დოკუმენტაციისა და პროგრამული მონაცემების შედარება და სისწორის უზრუნველყოფა.

ძირითადი  საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
•    აუცილებელია მოლარის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
•    უმაღლესი განათლება, სასურველია ტექნიკური მიმართულებით;
•    ნაღდ ვალუტასთან მუშაობის უნარი.

აუცილებელი უნარები:
•    ორგანიზებულობა და მოწესრიგებულობა;
•    ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;
•    სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
•    დროის ეფექტურად მართვის უნარი.


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას აქტიური ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე, ქოლ ცენტრში სამსახურში. 

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, მიცკევიჩის 56
სამუშაო საათები: 10:30 – 19:00 (ორშაბათი – პარასკევი)

ძირითადი მოვალეობები:
•    ფიზიკურ პირებთან სატელეფონო კომუნიკაციის დამყარება და სადაზღვევო პროდუქტების შეთავაზება;
•    კლიენტის დაინტერესების შემთხვევაში პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
•    საჭიროების შემთხვევაში, დამატებთი ინფორმაციის მოძიება/შეთანხმება და კლიენტისთვის მიწოდება;
•    სატელეფონო ინტერვიუს ჩატარება წინასწარ შემუშავებული ანკეტით;
•    შედეგების შესაბამის ბაზაში ასახვა და კვლევის დამკვეთიდან გამომდინარე შესაბამისი განყოფილების უფროსისთვის მიწოდება.

ძირითადი მოთხოვნები:
•    უმაღლესი განათლება;
•    სასურველია მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება სატელეფონო გაყიდვების სფეროში, ოპერატორის თანამდებობაზე;
•    საოფისე პროგრამების (MS Office) მომხმარებლის დონეზე ცოდნა;
•    რუსული და ინგლისური ენების კარგად ცოდნა.

პიროვნული უნარები:
•    ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
•    ინფორმაციის გადმოცემის უნარი 
•    სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი
•    სწრაფად აზროვნების უნარი
•    თავაზიანი
•    ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული
•    აკურატული


სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.
 

ან
ან